قسمت دوم رمان رویالVsپاپ استار
قسمت دوم رمان رویالVsپاپ استار

ساعت 8 صبح امرلیا

-هاهاها وقت کرم ریختنه اینهی هم که خواب  رفتم گیتارم رو برداشتم شروع کردم به خوندن اهنگ smile از اوریل لاوین 

اینهیه-ای خدا اول صبحی باز تو شروع کردی

-that's smile smile 

I, I, I, smile 

اینهی برداشت اون جعبه دستمال کاغذی رو پرت کرد روبه من که حدی خورد وسط فیسم 

-اخ صورتم 

که رویا در اتاقمون رو زد اینهی با یه قیافه :چشمای پف کرده موهای ژولیده رفت درو باز کرد جوری که رویا و سایو گرخیدن

اینهیه

-بنالید 

رویا-خب..امم زود باشید اماده شید پینگ کارمون داره

مرلیا-پینگ کدوم خریه؟ 

-همونی که داشت سخنرانی مذهبی میکرد 

خلاصه اماده شدیم و رفتیم و این پینگ هم زرشو زد و رفتیم دوباره تو اتاقامون

مرلیا

-ای خدا من میرم ساحل یخورده قدم بزنم

اینهیه-باش فقط دوباره دعوا راه نندازیا؟

-خف باو منم رفتم ساحل

تو ساحل

-چی اون کیه دیه لابد یکی از همون رویال هاس 

یه دختر بود موهای مشکی و چشمای قهوه ای رفتم نزدیک 

-هوی تو کی هستی ؟

دختره-من پرنسس.. نذاشتم حرفشو کامل بگه

-پوف توهم که از همون رویال هایی حالا اسمت چیه

دختره-اگه بزاری میگم پرنسس رایا خوشبختم

-مرلیا هستم بدبختم 

رایا-ببینم اینجا چیکار میکنی

-همون کاری که تو میکنی ولی به نحوه دیه 

رایا-.... 

خیال کردید بقیشو میگم نچ نظرات باید 40 تا بشه 

 


[ چهار شنبه 11 آذر 1394 ] [ 20:21 ] [ fàþèmèh ßhìŕàìßhì♤ ] [ بازدید : 315 ] [ نظرات () ]
مطالب مرتبط
آخرین مطالب
تو وب نیستم (1395/01/08 )
سلااام (1394/11/29 )
خبر دااااغ (1394/10/25 )
پاستا (1394/10/21 )